keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Kolmoset kässässä

 
Hei, olen Aadan kissa, minulla on valkoinen hännänpää, mutta se ei näy kuvassa. Istun kangaspuiden päällä katselemassa käsityöluokan tapahtumia.
 
Tässä on kissakaverini, jonka ompeli Saara. Siltä puuttuu vielä kuono ja suu, sen vuoksi minun piti kertoa, kuka sen on ommellut.

 
 Minä olen Juhon ompelema örvelö, Juho ompeli sivussa ammottavan täyttöaukon kiinni tänään. Joten nyt olen varmaan valmis. Minä katson, kun Juho opettelee virkkaamaan.

Neea ja Sami virkkaavat, näistä on tulossa mustekalat ja niihin tarvitaan kiinteitä silmukoita. Ensin harjoiteltiin ketjusilmukkaketjua, jolla päällystettiin styroxsydämet.
Kolmasluokkalaisten tunti on tiistaina iltapäivän viimeinen tunti.5lk tunnin tapahtumat opettaja unohti kuvata huovutuksen tohinassa.